De vanligaste frågorna (och svaren)

FÅR ALLA HYRA AV ER?

Man får hyra maskiner av oss om man kan visa upp ett giltigt legitimation samt inte har några betalningsanmärkningar. 

HUR BOKAR MAN?

Du kan boka maskiner hos oss tre olika sätt. Maila, ringa eller använda bokningslistan. Tänk på att bokningslistan ger en preliminär totalkostnad och att förbrukning och tillbehör kan tillkomma. Vi har öppet månd-fred kl 7-16 och tar inte emot eller lämnar ut maskiner utanför öppettiderna.

NÄR HÄMTAR OCH LÄMNAR MAN?

Vi har öppet måndag-fredag kl 7-16 och det är under öppettiderna man kan hämta och lämna maskiner. Om man vill hyra maskiner över helg går det jättebra, man hämtar då fredag eftermiddag (kom överens om tid med oss) och lämnar åter på måndag morgon mellan kl 7-9. 

HUR BETALAR MAN?

När man hyr maskiner av oss betalar man när man lämnar tillbaks. Då vet vi hur mycket förbrukningsmaterial som gått och vet vad vi ska ta betalt. 

kAN NI LEVERERA MASKINEN?

Vi erbjuder leveranser av våra hyrmaskiner inom Stockholm. Kontakta oss för pris!

HUR FUNGERAR DET MED FÖRSÄKRING?

Våra maskiner är endast försäkrade medan dom står hos oss, så när du lämnar butiken är det din försäkring som gäller vid tex stöld. Om en maskin går sönder under uthyrningsperioden och den ej har misskötts står självklart vi för det. Har den däremot misskötts, tex tappats från en ställning eller körts över med bilen hamnar kostnaden på kunden. 

KAN MAN LÄSA ERA HYRESAVTAL?

Självklart kan man det. Kontakta oss så mailar vi dig det.